Gratis brochure

Ik heb een vraag over het lesmateriaal

 
Bekijk hieronder de veelgestelde vragen. Klik op een vraag om direct het antwoord te zien. 
 

Ik heb me ingeschreven maar nog niets gehoord.

Wanneer je nog geen bevestiging hebt ontvangen van je inschrijving lijkt er ergens iets niet goed te gaan. Neem telefonisch contact met ons op via 03 / 257 51 91, dan kijken we dit graag met je na.

Wanneer ontvang ik mijn lesmateriaal?

Na je inschrijving wordt je lesmateriaal zo snel mogelijk in orde gemaakt. Zodra jouw lesmateriaal op de post gaat, krijg je een e-mail met een track & trace code. Hiermee kun je jouw zending volgen.

Heb je gekozen voor een latere startdatum? Dan zorgen wij ervoor dat je jouw lesmateriaal enkele dagen voor de startdatum in huis hebt.

Mijn lesmateriaal is niet compleet of beschadigd.

Wat vervelend dat je beschadigd of incompleet lesmateriaal hebt ontvangen. Vul onderstaand formulier in, en geef hierbij aan welk onderdeel ontbreekt of beschadigd is. We sturen deze onderdelen dan zo snel mogelijk na.
 

Hoe ontvang ik mijn lesmateriaal?

Het lesmateriaal wordt via PostNL verstuurd. Op het moment dat wij het versturen ontvang je een e-mail met een track and trace code. Met deze code kun je jouw bestelling online volgen. Tevens krijg je toegang tot Plaza, onze digitale leeromgeving. Hier wordt al het lesmateriaal digitaal weergegeven (met uitzondering van boeken).

Heb je gekozen voor een opleiding met hulp van een vakdocent, dan kun je via Plaza ook eenvoudig het huiswerk insturen.

Er staat een fout in mijn lesmateriaal.

Oeps, wat vervelend dat je een fout in jouw lesmateriaal hebt ontdekt. We doen ons best om foutloos lesmateriaal te ontwikkelen, maar mocht er onverhoopt toch een fout in jouw cursus staan, dan kun je dit eenvoudig aan ons doorgeven. Dat waarderen we! Controleer voordat je een fout doorgeeft wel eerst het volgende:

Staat de fout in jouw geprinte lesmateriaal? Controleer dan eerst of deze ook nog in het online lesmateriaal staat. We blijven ons materiaal namelijk constant verbeteren.

Is dit het geval? Dan kun je de fout op twee manieren kenbaar maken:
 
Feedback functie in Plaza

De meeste studies beschikken over een feedback-knop in de online leeromgeving. Deze werkt als volgt:

Zie je een fout in een les, klik dan aan de rechterzijde van de pagina op de knop “feedback”.

Beoordeel de digitale leeromgeving;

Meld ons jouw cursus en de feedback;

Druk op versturen.

Je kunt jouw feedback typen in het tekstvak, maar je kunt ook een deel van de pagina selecteren. Voor het maken van een dergelijke screenshot klik je op het gestippelde vierkant met de pijl erin, links beneden in het tekstvak. Let op: deze functionaliteit is niet zichtbaar op mobiele apparaten.
 
Geen feedback functie in Plaza

Heeft jouw cursus géén feedback functie? Vul dan het onderstaande contactformulier in en maak de gevonden fout aan ons kenbaar. Wij zullen deze dan zo snel mogelijk aanpassen. 
 

Tot wanneer heb ik toegang tot mijn lesmateriaal in Plaza?

Ga naar www.nha.be/inloggen en log in. Klik hier op "Mijn opleidingen" en klik vervolgens op de betreffende studie om onder "algemene studie instellingen" te zien tot wanneer je gebruik kunt maken van Plaza.


succes

 
 « Terug

Op de hoogte blijven

Wil je als eerste op de hoogte zijn van de nieuwste opleidingen en het laatste nieuws? Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Succesvol aangemeld!