Dat lezen goed voor je is, weten we allemaal. Door je te verdiepen in een goed boek doe je nieuwe inzichten op en leer je dingen vanuit een andere invalshoek te bekijken. Dat is voor iedereen belangrijk. Daarom delen wij onze beste leestips met jou. Deze e-books zijn speciaal geschikt voor (toekomstige) ondernemers en iedereen die een eigen zaak heeft of wil starten. Doe er je voordeel mee!
Dan krijg je gratis toegang tot onze bibliotheek met meer dan 100 e-books en luisterboeken,
waaronder deze top 6. Zo haal je echt álles uit jouw tijd en opleiding.
Elise Verbergen
Als ondernemer is het hebben van een visie onmisbaar. Dit boek zet je aan het denken over jouw eigen visie. Met praktische handvatten en oefeningen helpt Verbergen je om stappen te zetten om jouw visie te formuleren. Wil jij aan de slag met visieontwikkeling? Dan is dit boek een echte aanrader!
Wim Vlekken
Hoe zit het met jouw reputatie? Je reputatie is als een stootkussen, en dat is als ondernemer heel belangrijk. Een sterke reputatie helpt jou en je onderneming om op lange termijn succesvol te zijn. In dit boek leert Vlekken je hoe je aan jouw reputatie kunt bouwen en wat je kunt doen bij reputatieschade.
Laura van den Brink
Wil jij beginnen te verkopen via het internet? Van den Brink verkoopt zelf succesvol online tweedehands merkkledij voor kinderen. In dit boek geeft ze praktische tips voor het starten van je eigen webshop. Van productfoto’s tot verkoopprijs, na het lezen van dit boek kun jij zelf aan de slag.
Benjamin Ball
Als ondernemer wil jij succesvol worden. Doelen stellen helpt je
daarbij. Ball maakt je bewust van de doelen die je al hebt en leert
je hoe je nieuwe doelen kunt stellen. Wil jij je doelen scherpstellen, prioriteiten stellen en je slaagkansen vergroten? Dan is dit boek een must read!
Drs. Gerbrand van Barneveld
Ben jij ondernemer en wil jij graag zaken doen via het internet. Tegenwoordig is bijna iedereen op internet te vinden, jouw doelgroep dus ook! Van Barneveld laat je in dit boek zien welke kansen online ondernemen biedt en hoe je van een idee naar een concreet plan kunt gaan.
Jan L. Wage
Tevreden klanten zijn onmisbaar voor ieder bedrijf. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw klanten tevreden zijn? Ons taalgebruik en ons gedrag spelen daar een belangrijke rol in. In dit boek geeft Wage je praktische tips om klantvriendelijkheid en klantgerichtheid aan te leren. Zo scoor jij met service!
Een tablet is altijd handig bij de studie. Bijvoorbeeld om onderweg in te loggen op onze digitale leeromgeving.
Lees hier meer over de tablet en de actievoorwaarden »
OF
Profiteer tijdelijk van deze actie en ontvang een tweede cursus naar keuze gratis. Let op: bestel niet direct 2 cursussen, je ontvangt per mail een kortingscode na de startdatum van je eerste cursus.
Selecteer optie
Selecteer variant van gratis proefles
Onderstaand tref je een overzicht van jouw bewaarde opleidingen. Handig om te vergelijken of mail ze naar jezelf.
Stap 1: Studie | Studieduur | Lesgeld | |
---|---|---|---|
Stuur dit overzicht naar je e-mailadres
Inloggen
Wachtwoord wijzigen
Benieuwd naar onze opleidingen? Vraag nu een studiegids voor jouw favoriete categorie aan. Je ontvangt deze gratis per post én je ontvangt ook een digitale gids voor specifieke opleidingen direct in je mailbox.