of
Bel je de hele dag mensen als je in een callcenter werkt? Of chat je ook met klanten? En reageer je op Facebookberichten? Als callcenter medewerker doe je meer dan alleen maar bellen. Wat precies? Dat leer je in de cursus Callcenter Medewerker.
Als medewerker van een customer contact center heb je op verschillende manieren contact met klanten en geïnteresseerden. Bellen is een belangrijk onderdeel van je werk en dat doe je bij voorkeur zo goed mogelijk.
Bij een callcenter of klantenservicecentrum benut je meerdere kanalen:
Behalve via webcare heb je ook telefonisch contact met (mogelijke) klanten. Mensen bellen over een probleem met hun tv of om hun krantabonnement op te zeggen.
Sommige klanten hebben een klacht. Hoe ga je daar als Klantenservicemedewerker mee om? En wat doe je als je niet weet hoe je een probleem oplost? Of als een klant agressief reageert? Je ontdekt het allemaal in de cursus Callcenter Medewerker.
Als callcentermedewerker voer je steeds een gesprek met een klant, of dit nu via e-mail, WhatsApp of telefoon is.
Je doet er alles aan om de gesprekken de goede kant op te sturen. Maar hoe doe je dat? In de cursus leer je hoe je gesprekstechnieken inzet.
En hoe haal je de essentie uit een vraag of klacht? Ook dat leer je in de cursus Callcenter Medewerker.
Omdat je veel sociale media benut, schrijf je ook veel berichtjes. In de cursus krijg je allerlei tips en tricks voor het schrijven van een post, reactie of e-mail.
Na je cursus weet je hoe je een gesprek leidt en de juiste vragen en klachtgesprekken zo positief mogelijk afhandelt. Je versterkt ook nog eens je commerciële vaardigheden en je kennis over sociale media.
Je komt goed voor de dag wanneer je solliciteert naar een job bij een
Kom alles te weten over gesprekstechnieken, sociale media en customer service. Ook versterk je het Webcareteam. Of je gaat aan de slag bij een callcenter. Volg de cursus Callcenter Medewerker en bereid je voor op de dynamische wereld van callcenters.
De cursus bestaat uit 24 lessen. Hierin komen o.a. de volgende onderwerpen aan de orde:
Je leert alle gespreksvormen om klantvriendelijk en klantgericht te kunnen handelen. Via onze digitale leeromgeving kun je inspreekoefeningen inzenden, zodat jouw docent ook jouw spreekvaardigheid kan beoordelen.
Aangezien het werk in callcenters niet meer alleen uit telefoonbehandeling bestaat, maar steeds meer uitgebreid wordt met schriftelijke vormen van communicatie zoals het beantwoorden van e-mails, wordt ook volop aandacht besteed aan duidelijk en foutloos Nederlands schrijven. Dit maakt deze praktische cursus bijzonder compleet!
Bij NHA rond jij de cursus Callcenter Medewerker af op het tempo dat het best bij jou past. Je bepaalt zelf óf en wanneer je eraan toe bent om je opgedane kennis te toetsen.
Je kunt deze opleiding afronden met een NHA-examen. Ben je geslaagd voor het examen, dan ontvang je van ons het NHA-instituutsdiploma.
Aanmelding
Na aanmelding ontvang je een link waarmee je het examen kunt starten op je computer. Als de voorziene tijd is afgelopen, wordt het examen opgeslagen en verzonden.
Als je de eerste keer niet slaagt voor het NHA-examen, kun je je aanmelden voor een herexamen. Een herexamen kost € 125,-.
Een NHA-getuigschrift kun je voor € 29,- aanvragen als je al jouw huiswerk hebt ingediend en hiervoor was geslaagd (een gemiddelde van 5,5 of hoger).
Voor deze opleiding is geen specifieke vooropleiding vereist.
Wanneer je niet slaagt voor het eerste examen, word je gratis verder opgeleid voor het volgende examen van dezelfde cursus. Je kunt de huiswerkopgaves opnieuw ter correctie indienen en de leraren vragen stellen. Deze examengarantie geldt onder voorwaarde van volledige betaling van de cursus en is niet van toepassing op tussentijds geannuleerde cursussen en zelfstudiecursussen.
Je krijgt het lesgeld terugbetaald indien je niet geslaagd bent voor het examen. Voorwaarde voor deze terugbetaling is dat je al het huiswerk maandelijks hebt ingediend en na de startdatum aantoonbaar twee keer aan hetzelfde theoretisch examen hebt deelgenomen zonder daarvoor te slagen. In dat geval krijg je het betaalde lesgeld, dat betrekking heeft op de leerstof voor het betreffende examen, terugbetaald. Je dient hiervoor wel de hele cursus afgerond en betaald te hebben. Deze garantie geldt tot drie jaar na de inschrijvingsdatum.
Je ontvangt de complete cursus Callcenter Medewerker in één pakket thuis als je kiest voor betaling ineens. Of in meerdere pakketten als je kiest voor betaling per maand. Je bepaalt zelf waar, wanneer en hoe je studeert. En je mag altijd je eigen tempo bepalen. Zo is deze opleiding uitstekend te combineren met een drukke job of met je hobby's. Starten met deze opleiding kan op elke dag van het jaar!
De lessen worden in een luxueuze ringmap met de post naar je thuisadres gestuurd. De leerstof wordt in de meeste gevallen ook getoond in de digitale leeromgeving Plaza. Zo kun je altijd studeren op de manier die het beste bij jou past.
Dankzij de persoonlijke begeleiding van onze deskundige docent sta je er niet alleen voor. Je kunt het huiswerk aan het eind van een les doorsturen naar je docent (via onze digitale leeromgeving), die het dan weer snel naar je terugstuurt. Gecorrigeerd en voorzien van advies, uitleg, een punt en antwoorden op je eventuele vragen.
Kies je voor een cursus met hulp? Dan mag je bij alle NHA-opleidingen 3 jaar lang gebruik maken van deze persoonlijke studiebegeleiding. Deze service is uniek in België!
Wanneer je start met de cursus Callcenter Medewerker, stelt je docent zich persoonlijk aan je voor.
Alle NHA-studenten kunnen inloggen op onze digitale leeromgeving. Hier kom je in contact met medestudenten die dezelfde opleiding volgen. Je kunt dan samen studeren, ervaringen uitwisselen en misschien eens afspreken. Dat maakt het leren extra tof.
De opleiding Callcenter Medewerker duurt 6 maanden bij een gemiddeld studietempo van 4 uur per week. Je kunt ook meer lessen per maand bestuderen. Dit verkort uiteraard de studieduur. Jij bepaalt jouw eigen tempo.
NHA is geregistreerd door de Vlaamse overheid betreffende de KMO-portefeuille.
De overheid vergoedt middels de kmo-portefeuille soms 20% tot 30% (afhankelijk van de grootte van de onderneming) van het lesgeld aan jouw werkgever.
Deze opleiding komt in aanmerking voor de kmo-portefeuille binnen het thema beroepsspecifieke competenties.
Bel ons: 032 57 51 91 of stuur ons een e-mail.
Een tablet is altijd handig bij de studie. Bijvoorbeeld om onderweg in te loggen op onze digitale leeromgeving.
Lees hier meer over de tablet en de actievoorwaarden »
OF
Met de bluetooth oordopjes heb jij altijd de juiste studiemuziek op de achtergrond. Zo ga je optimaal in de concentratiemodus.
Lees hier meer over de oordopjes en de actievoorwaarden »
OF
€ 25,- korting op jouw studie
We denken ook aan jouw portemonnee. Kies tijdens je inschrijving voor € 25,- korting op jouw studie.
Selecteer optie
Selecteer variant van gratis proefles
Onderstaand tref je een overzicht van jouw bewaarde opleidingen. Handig om te vergelijken of mail ze naar jezelf.
Stap 1: Studie | Studieduur | Lesgeld | |
---|---|---|---|
Stuur dit overzicht naar je e-mailadres
Inloggen
Wachtwoord wijzigen
Zo kun je alles rustig doorlezen en ben je er zeker van dat je de juiste keuze maakt wanneer jij je inschrijft.
1. Zoek de opleiding waarvoor jij graag een studiegids ontvangt.
2. Vink aan welke studiegids(en) je wilt ontvangen.
3. Vul jouw gegevens in.
Als je kiest voor de digitale studiegids, ontvang je deze binnen enkele minuten in je mailbox